mandag 20. april 2020

Sjette koronaveke, dag 1

I dag hadde eg undervisning både før og etter lunsj. Mykje av jobben er no å sette i gang elevane med sjølvstendig arbeid og gruppearbeid, men i dag var det mykje som var uklart for fleire. Det vart derfor ein del chatting før eg fekk inn tekstar som eg kunne lese og kommentere.

Eg rigga meg til med utekontor på verandaen delar av dagen, noko som fungerte greitt. Det raraste var då eg trudde pc'en var gåen, men så var det berre at eg ikkje såg kva som stod på skjermen når eg hadde på solbriller.
Heimekontoret i dag

Ein annan fordel med heimekontor er sjølvsagt lunsjpausen. I dag nytta eg den til å bere vekk meir av fjølene frå leikarhytta. Då eg var nesten heilt ferdig med dungen på plenen, såg eg at der var ein mykje større dunge bak den store steinen. Etter "jobb" heldt eg fram med å bere vekk rusk og rask, sage ned to rotna greiner av syrinen som var delvis øydelagde og sole meg på verandaen. Det vart berre ein liten tur langs vegen for Charlie i dag, men han klaga ikkje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar