onsdag 15. april 2020

Bok 22 2020: "Den evige ilden" av Ken Follett

Denne boka er den tredje "mursteinsromanen" (den innbundne utgåva har over 800 sider) i serien om Kingsbridge. Det har igjen gått 200 år, og handlinga i romanen er lagd til det turbulente 1500-talet. Dette er den perioden i britisk historie eg har lese mest om, så mange av dei faktiske hendingane var kjende for meg på førehand. Eg visste til dømes mykje om monarkistridane og om konfliktane mellom katolikkar og protestantar. Follett har igejn greidd å skape litterære karakterar som opplever mykje dramatikk knytt til dei historiske hendingane, og det er både spennande og interessant å lese, trass i at her er ein del litterære klisjéar. Follett viser gjennom heile serien at utsjånad og eigenskap er arvelege i ei grad som kan bli parodisk, og han har ei enorm tru på at kjærleiken sigrar og overvinn alt. Eg har sett pris på denne blandinga av historiske fakta og personleg melodrama, men no trur eg at eg har fått nok av denne sjangeren for ei stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar