lørdag 18. april 2020

Femte koronaveke, dag 6

Dagen i dag var kald, men det var sol. Eg tok meg ein tur til Eid for å handle inn ein del, og då fann eg ut at det var ei heil veke sidan sist eg løyste bilen frå tunet. Det gjekk heilt fint å handle, sjølv om det var fleire menneske i butikken enn på påskeaftan.

Vel heime rydda eg på plass varene og denslags, og så kom Storegut på besøk. Han skal reise i morgon, men ville hente nokre vaska klede og seie ha det til si gamle mor før han reiste oppatt. Vi vart sittande og prate ute på verandaen i sola, så då fekk vi starta opp den sesongen. Etter at han var reist, gjekk sola ned, og då gadd eg ikkje gå ut meir.

Det var veldig kjekt å ha Storegut her eit par veker, men han vil til Trondheim att for å fullføre studia sine (ex phil og bacheloroppgåve). Innleveringa av sistnemnde er utsett i eit par veker på grunn av korona, så han skal vere ferdig om om lag ein månad. Eg ser fram til neste gong han kjem heim, og det trur eg hunden gjer òg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar