onsdag 19. desember 2012

19. desember: aktiv fri-onsdag


Med ein heil dag til disposisjon, burde eg ha rikeleg tid til å få det reint og ryddig i heimen. Eg plar vere effektiv, og her var ikkje så frykteleg rotete eller skite.

Er det nokon som ventar på eit "men"?

I går viste det seg at det var hol i ein pakke eplejuice som eg sette inn i eine buda. Det vart ein del kliss på golvet på grunn av dette, og då eg skulle vaske der, fann eg ut at eg skulle rydde og omorganisere litt i buda. Eller rettare sagt: budene. Dette førte til omfattande flytting av ting og tang frå det eine rommet til det andre, og enden på visa var at eg brukte meir tid enn forventa. I tillegg måtte eg pakke inn gåver før eg vaska, for det blir alltid mykje rusk og støv med slike aktivitetar. Ein tur til Folkestad måtte eg òg, for eg skulle på foreldresamtale og på butikken.

No er huset omsider reint og nesten ryddig, og eg skal snart ut for å lufte meg. Katten LOL(a) hatar husarbeid av alle slag, spesielt støvsuging. Den beste støvsugaren min har slutta å virke, og no vurderer eg å klippe katten for å lette jobben for den andre støvsugaren, som er så ineffektiv at det truleg går fortare å plukke opp rusket med fingrane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar