søndag 23. desember 2012

23. desember: vesle julaftan

Etter å ha grua meg til det i dagesvis fekk eg i dag festa juletreet på fot, sett det inn i stova og festa lysa på det. Det var ikkje fullt så mykje arbeid som frykta, men ille nok. Spesielt fordi støvsugaren takka for seg under oppryddingsarbeidet.

Eg har elles sett på eit julebrød i brødbakemaskina, så lukta av gjærbakst og kardemomme fyller huset. No skal eg gå meg ein tur før ungane kjem, og då skal treet pyntast og pakkane leggjast under. Gamla må truleg drage over golva etterpå, så då skal det bli fersk grønsåpelukt, lukt av kongerøykjelse og duftlys. Kanskje greier eg å tvinge innpå nokon ein kopp gløgg attåt det ferske julebrødet til kvelds - då blir lukta av jul perfekt. Vi skal sikkert sjå tv, høyre julemusikk og kose oss noko heilt frykteleg.

Det er litt ekstra spennande med jula i år, sidan det er første jula i denne heimen. Dei tre siste julene har ungane vore hos faren i jula, så det er på høg tid eg får stelle til jul for dei eg òg. Barnefaren har valt å feire jula saman med andre enn ungane og meg i år, så det vert òg ein overgang. Det viktigaste er sjølvsagt at alle har det bra der dei er, men det kan vere vondt å sakne nokon.

Trass alt fokus på trivialitetar som mat, pynt, gåver og husvask er julekjensla noko som kjem innanfrå. La oss håpe at alle får vere friske, og at julefreden senkjer seg i heimane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar