torsdag 8. januar 2015

Veggpryd

Eg er glad i netthandel, det veit dei fleste som kjenner meg. I romjula sat eg og leita etter plakatar på internett, då eg brått vart sentimental og hugsa den fine Jim Morrison-plakaten eg hadde hengande i ein tidlegare heim i Ulsteinvik. Eg fann fleire festlege trykk og plakatar, men avslutta handelen med å ombestemme meg og gå ut av nettstaden. Eit par dagar seinare fekk eg ein epost frå firmaet der dei gjorde meg merksam på at dei hadde sal, og at eg ved å trykke på ein knapp kunne finne ut kva det eg hadde lagt i handlekorga ville koste med 35 - 40 % rabatt. Dei hadde nemleg lagra den "handlekorga" eg hadde avslutta og forlate. Eg må innrømme at eg vart litt paff, men så lenge det er pengar å spare....

Alle borna fekk kvar sin dekorasjon. Veslejenta hadde ønskt seg eit foto av ein babypanda, medan eg valde eit Andy Warhol-motiv til Eldstejenta. Rammer hadde eg hamstra på sal ein gong før.

Andy Warhol-motiv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar