søndag 27. november 2016

1. søndag i advent

Etter å ha fullført rettinga av ein bunke leita eg i dag fram julegardiner og diverse. Advent kom litt brått på, så eg hadde ikkje så godt som ei peparkake i hus, men litt kongerøykelse gjorde susen for førjulsstemninga. Tradisjonen tru skulle Minstemann tenne det første lyset, og bilete leggast inn som framsidebilete på moras facebookside. Nokre tradisjonar er enklare å halde på enn andre.

Elles går det mot tentamen, eksamen og budsjettmøte, så noko særleg adventskos blir det neppe tid til i år heller. Faktisk lurer eg på kva jobbar dei har som har så god tid til å kose seg siste vekene før jul, for dei fleste har vel travlaste tida no. Ja, no har ikkje eg eksamen kvart år, men fire tentamensbunkar betyr om lag femti timar rettingsarbeid i tillegg til den vanlege undervisninga. Noko lyt nok ligge til romjula, men eg håpar på å få litt ferie òg. 

Berre vi får ha helsa nokolunde god, skal vi nok greie oss i år òg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar