onsdag 30. november 2016

Bok 95 2016: "Jerusalem" av Selma Lagerlöf

Dette var verkeleg ei flott leseoppleving! Eg har ikkje lese mykje av Lagerlöf tidlegare, og heller ikkje blitt så imponert, men dette var ei bok som traff meg veldig. Vi møter menneske i ei svensk bondebygd, som er knytte til heimane og gardane sine og opptekne av arv, skikk og bruk. Då ei vekkingsbølgje tek til i bygda, bestemmer ein flokk bygdefolk seg for å selje alt dei eig og flytte til Jerusalem. Dette fører med seg små og større sorger og gleder. Boka var ganske lang, om lag 20 timar, men den vart aldri keisam. No ser eg at det finst ein film, og eg vurderer om eg skal sjå den.

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett