søndag 29. april 2018

Bok 29 2018: "For øvrig mener jeg at Karthago bør ødelegges" av Kyrre Andreassen

Krister har vore elektrikar, men måtte slutte i yrket på grunn av ein prolaps i ryggen. I samarbeid med NAV får han tilbod om å jobbe som norsklærar for innvandrarar ved ein vidaregåande skule, noko som er heilt feil for han. Han kjem på kant med leiinga, ikkje minst då han set ein elev til å bygge noko for seg privat. Han kjem òg på kant med kompisar og sambuaren, han rotar livet til for seg sjølv og tyr til vald. Han er kort sagt ein person det er vanskeleg å like, men som romanfigur får ein likevel stor sympati for han.

Lydboka var heilt spesiell, sidan den var lese inn på drammensdialekt. Det gjorde den langt meir autentisk enn ei papirutgåve vil vere, og det var altså forfattaren sjølv som las. Det var ein ny forfattar for meg, men eg kjem til å halde utkik etter fleire bøker av han, sidan eg likte denne svært godt.

1 kommentar:

  1. Bra at du skreiv om denne no, den er den neste på lista mi, og eg var litt i tvil.............

    SvarSlett