torsdag 5. april 2018

Synsk?

For ei tid tilbake fekk eg ein sms om at det skulle kome ein kar og skifte ut straummålaren min. Det var langt fram i tid på det tidspunktet, men her ein dag kom eg på at det var i dag det skulle skje. Eg gjorde derfor alt klart i går kveld (tok vekk veggteppet framfor sikringsskapet, mellom anna) og avtala med Minstemann at han skulle halde seg heime medan eg var på møte. Eg fekk ein ny sms der tidspunktet vart sett til mellom 18 og 20, ikkje mellom 16 og 18 slik eg hadde trudd, men det var ingen problem.

Klokka 17 ringde ein fyr og presenterte seg som montør. Han sa han hadde avtala å kome i morgon, men spurte om han kunne kome i dag i staden. Han var like i nærleiken, så han stod klar på tunet 17.10.

Etterpå sjekka eg sms-ane eg hadde fått, og dei viste at tidspunktet for montering var i morgon mellom 18 og 20, men eg har altså heile tida tenkt det skulle vere i dag mellom 16 og 18.

Ein kan lure på om ein er synsk.

Uansett: monteringa var overstått 17.43, og 17.59 kom eg fram til møtet eg skulle på. Eg var litt spent på om det òg skulle vere i morgon, men heldigvis kom eg til rett stad til rett tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar