lørdag 13. juli 2019

Familietreff på Hareid

Fredag fekk eg med meg Minstemann til Hareid, der slekta skulle samlast. Broren min kom til Ørsta torsdag, og det hasta med å få samla gjengen før systera mi og mannen reiser på ferie. I tillegg til heile Kongsberggjengen, mamma, Minstemann og meg var dei fleste av Hareidsgjengen til stades. Systera til svogeren min og mannen var der òg, og dei er det no alltid kjekt å treffe. Systera mi hadde laga ei stor panne med nydeleg kjøtsuppe, og seinare vart det både dessertar og kaker. Det var varmt og fint, så selskapet flytta etter kvart ut på plenen. Det gjorde dagen enda meir minneverdig, for det er ikkje ofte ein har sete ute denne sommaren.

Takk til Systa, som er eit unikum når det gjeld å samle familien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar