fredag 13. desember 2019

10. desember: røyrlegging

Tysdag morgon forsov eg meg litt, og då eg skulle i dusjen, virka den ikkje. Litt av ein start på dagen! Eg rakk å stikke innom ein røyrleggarbutikk i ein fritime, og ut på ettermiddagen kom det ein snill og hjelpsam røyrleggar på besøk. Reparasjonen gjekk veldig kjapt, men det er ikkje dermed sjølvsagt at nokon har høve til å ta turen. Service er veldig kjekt, og det vart etter kvart ein noko roleg kveld.

Planen er å pusse opp bada litt om senn, men det vart sjølvsagt behov for akutt hjelp. Det var blandebatteriet som var gåent, og mannen på røyrleggarforretninga sa eg kan bruke om att det nye dersom eg pussar opp og legg inn dusjkabinett, slik eg har lyst til. Tanken var å få inn badekar på "oppebadet" før eg pussar opp nede, og det står ganske høgt oppe på ønskelista til etter jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar