søndag 22. desember 2019

21. desember: innspurt til jul

I dag fann eg ut at eg skulle handle på nærbutikken, så sparte eg meg minst ein time med kaos (det vart utsett til veslejulaftan). Sidan eg skulle på butikk, rydda eg med meg store mengder tomflasker/boksar som låg på lagring i buda, der eg trengde å frigjere plass. Etter handlerunden tok eg meg på tak og pakka inn ein del styr eg hadde liggande. Eg er ikkje særleg flink til å pakke inn, men det er no litt hyggeleg dersom ein høyrer på lydbok samtidig. Eg fekk òg kopla opp nokre utelys som låg på vent, rydda litt, rota litt meir og retta nokre fordjupingsemne. Dersom eg set meg til litt i morgon òg, blir eg ferdig med DEN bunken til jul. Dei to siste får ligge nokre dagar, for når ungane kjem, skal eg IKKJE sitte og rette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar