torsdag 6. august 2020

Bok 55 2020: "Henrik Wergeland. En biografi 1" av Yngvar Ustvedt

Som fagleg fornying tenkte eg at eg kunne lese meg opp på nokre emne eg veit eg skal undervise om komande skuleår, og eg valde denne biografien fordi eg tidlegare i sommar har hatt stor glede av bøker av same forfattar. I denne del 1 følgjer vi Henrik Wergeland frå fødsel og fram til ei stor rettssak. Vi får òg høyre meir om byen Kristiansand, som vart totalt endra av brann seinare, om faren Nicolai og om systera Camilla, som skreiv dagbok som ofte blir sitert. Mykje av stoffet er kjent frå før, men her er òg nokre nye fakta som kan krydre undervisninga mi framover. I mitt stille sinn tenkjer eg at viss Henrik Wergeland hadde blitt fødd i vår tid, ville han ha fått ein diagnose. Slik ville han ha fått eit rolegare liv, og sinn, men vi hadde òg gått glipp av ein stor forfattar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar