søndag 25. april 2021

Genser nummer sju: "Chunky Dahlia" til Eldstejenta


Eldstejenta hadde lyst på ein "pusegenser", og Gamla hadde lyst til å lære seg å strikke med ulike teknikkar. Eigentleg var tanken å strikke nokre bomullsklutar i ulike teknikkar, men her går ein hardt ut når ein først satsar. Mønsteret "Chunky Dahlia" er berekna å bli strikka med to trådar samstundes. Det såg eg mørkt på, sidan mønsteret i seg sjølv kom til å bli krevjande nok. Fargeutvalet var dessutan noko avgrensa, og Eldstejenta ville ha pastellfarga blå eller gul, noko som ikkje fanst i dette garnet. Dama i strikkebutikken, som forresten er kollega av meg og nesten sambygding, foreslo då å bruke "Børstet Alpakka" frå Sandnes garn, og det er det mest fantastisk mjuke eg har halde på med. Sidan eg valde ein lysegul farge, fekk eg assosiasjonar til nyklekka kyllingar. Før eg tok til, strikka eg ein prøve  på mønsteret i noko restegarn eg hadde liggande, noko eg seinare rekte opp. Eg tenkte det kunne bli problematisk å rekke opp og strikke om att det pusete garnet utan at det vart stygt. Ved bruk av youtube og djup konsentrasjon fekk eg til mønsteret i berestykket, og deretter strikka eg nedover bolen og erma. Fredag festa eg trådane og sende genseren til Oslo. Eg skal strikke fleire etter same mønster, men tenkjer å bruke tynnare pinnar for at genseren skal bli mindre "chunky". Eldstejenta måtte derfor få tilsendt genseren så ho kan prøve den og seie si meining. Eg strikkar noko anna så lenge. Sjølvsagt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar