søndag 18. april 2021

Tur til Refviksanden og Kråkenes fyr

Då snøen endeleg stogga og sola skein på dagtid, sat eg sjølvsagt noko nedelesst i rettingsarbeid. Laurdag fekk eg ei "leidebyge" aldeles, så etter noko rettingsarbeid kom Bladfyken og tok meg med på kveldsutflukt til Refviksanden og Kråkenes fyr. Det var ein fantastisk ettermiddag/kveld med varm sol og ingen vind, og der var mange bubilar parkerte ved refviksanden. Det såg litt hyggeleg ut å campe, noko eg trudde eg hadde fått nok av for lenge sidan. Også ute ved fyret var det vindstille og heilt ufatteleg fint. Ikkje eit snøfnugg å sjå, men derimot kusymre og gjødselspreiing som gir håp om at våren er komen for å bli.





Eigentleg ville vi gå tur blant vindturbinane oppe på fjellet, der anleggsvegane har blitt populære turvegar, men på det tidspunktet var eg så svolta at eg trua med å late livet. Vi køyrde mot Eid, og stogga så og kjøpte burger på Stårheim. Det smakte himmelsk, og leidebyga var brått over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar