onsdag 8. april 2009

Om dokumentasjon og motivasjon


I går hadde Eldstejenta og eg ein samtale om kva skilnaden mellom første og fjerde barn er. Då ho var lita, skreiv eg ned kvar minste steg i utviklinga, så vi har dokumentert første smil, første gong ho stod aleine og kva tid ho fekk tenner. Med dei hine ungane har det blitt mindre og mindre dokumentasjon - dei lærte å gå om lag i 1 - 2-årsalderen.

Men no har vi blogg!

Minstemann hadde i dag ei laus tann - si aller første. Medan foreldra var i Volda, tok Nummer 3 affære og trekte tanna ut. Det hadde blitt utlova premie, så det spørs om det var det som var motivasjon. (Nytt play station-spel kom til gards, noko dei tre yngste sette umåteleg stor pris på.) Uansett: 8. april 2009 miste Unge Indiana si første tann. No er det solid dokumentert, så får det heller vere med første smil og første steg.

Kommentaren frå Nummer 3 var: "ej skal iallfall ALDRI bli tannlege. Blææææk."

1 kommentar:

  1. Den store feilen som eg gjorde som småbarnsmor, var at eg trudde eg skulle hugse ALT.Og ikkje hadde vi fotoapparat ein gong, for bilde er godt å ha å støtte seg til.Så at vesle P til nabojenta hadde mist ei tann, og han er berre fire år.(Dei flyttar til Volda i morgon og S reiser heim til Eksingedalen.)

    SvarSlett