onsdag 14. september 2011

A tiny bit marvellous Wednesday

Nok ein fri-onsdag er over. Også i dag vart det mykje regn ute, og då gjeld det å kose seg inne. Minstemann og eg begynte dagen med lekselesing etter frokost. Engelskleksa er favoritten, og det vart til at han las eit par ekstra tekstar til meg. Vi fann dessutan eit stigespel i engelskboka, og han vann eit par knusande sigrar over mor si. Deretter spelte vi kort, og eg fekk revansje.

Då dei to mellomste kom heim, var middagen ferdig. Eg kjørte deretter Storegut til ein kompis og Veslejenta på ferja. Ho og resten av G11-laget trudde dei skulle spele kamp på Hareid, men det vart bomtur sidan nokon hadde teke feil av dagen.

Så snart det mørkna, tende ho mor alle ljos slik at det skin i kvar ei krå. Minstemann og eg kosa oss med bøker og te heilt til dei andre kom. No blir det tv og data resten av kvelden - trimmen er det som kjent heilt slutt på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar