fredag 14. oktober 2011

Vaffelhjarte på Barne-TV

Sist tysdag såg eg Barne-TV på nrk1 for første gong på lenge. Det fall ikkje særleg i smak verken hos meg eller Minstemann, som berre hadde éin kommentar til den eine serien: "LOL!"

I dag var det première på serien "Vaffelhjarte", som er basert på barneboka med same tittel. Forfattaren Maria Parr er frå distriktet her, og det var derfor naturleg å filme serien i nordvestlandsk natur. Første episode var svært lovande, med gode skodespelarar, artig manus og flotte omgjevnader. Det er kjekt å høyre sin eigen dialekt på TV, noko eg trur mange barn vil setje pris på, og då vel eg å oversjå at fleire av dei vaksne skodespelarane hadde ein merkeleg målførevariant.

Maria Parr skriv svært godt, og eg håpar ho vil halde fram med å skrive slike enkle, gode bøker frå eit autentisk bygdemiljø.Uansett gratulerer eg henne og dei som står bak filmatiseringa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar