torsdag 3. august 2017

Bok 55 2017: "Rachels ferie" av Marian Keyes

Det er ikkje så ofte eg kastar meg over sjangeren "Chick lit", men denne boka handlar om Irland og kom derfor med i lånebunken på biblioteket. Eg likar å lese mange sortar bøker, og ferielektyre kan vere så mangt.

Rachel lever eit heilt normalt liv i New York, meiner ho sjølv, då venene og familien tek affære og sender henne heim til Irland på avvenningskur. Dei meiner nemleg at ho er narkoman, noko eg-personen hevdar er totalt feil. Ikkje er avvenningsinstitusjonen det luksusspaet ho forventar heller.

Gjennom opphaldet vert ho gradvis meir kjend med seg sjølv og må ta eit oppgjer med livsstilen og sjølvoppfattinga si.

Boka er morosam og interessant, men kjærleikshistoria er noko slapp i høve til resten. Då eg oppdaga at boka er ein del av ein serie om Rachels familie, tenkte eg at eg vil lese fleire av bøkene, men vi får sjå. Det er artig å lese om Irland, i alle fall, og så var det kjekt å høyre den som lydbok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar