mandag 21. august 2017

Ny kvardag


I dag var det, som i fjor, berre ein av avleggarane som skulle på skulen. Det nye av året er at ingen storebror bur heime, så i vekene blir det berre Mamsen og Lillegutt som er heime. I tillegg til hunden, sjølvsagt.

Minstemann skal gå i 9. klasse no, og Veslejenta har begynt på andre året på vgs. Ho bur framleis på hybel, men eg ser henne fleire gonger i veka i kantina på jobb. Det er veldig koseleg.

Sjølv skal eg jobbe 62,5% i år, med frikjøp gjennom utdanningsstøtte. Eg skal ta eksamen 1. desember i Vitskapsteori og metode, noko eg trur eg må jobbe hardt for å få til. Håpet er likevel at frikjøpet skal gi meg rolegare dagar med høve til meir trening og moro.

I dag, til dømes, skulle eg ikkje ha undervisning, så eg var berre innom jobb ei stund for å ordne litt før eg stakk ned på treningssenteret Stamina. Eg hadde sett att bilen på kaia på Folkestad, noko eg òg håper på å bli flinkare til, så eg fekk litt mosjon slik, men i tillegg tok eg meg ei miniøkt på tredemølle og roapparat.

Etter eg kom attende til "rette sida av fjorden", handla eg inn nokre middagsalternativ som kan passe for to personar med dårleg tid. Elles skal vi no kunne unne oss det vi har lyst på no når vi berre er to i heimen, men vi skal no prøve å vere litt sunne òg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar