onsdag 25. mars 2020

Andre koronaveke, dag 3

I dag vart planane mine endra fleire gonger på grunn av uventa hendingar, det vil seie telefonar og nettmøte. I tillegg hadde eg nettundervisning og prøvde å få retta ferdig bunken eg fekk inn førre fredag mellom slaga. Ungane var opptekne med diverse prosjekt, og brått var det tid for middag, som i dag vart spagetti og bacon. Etter middag fekk eg arbeidsro nok til å ferdigstille stilbunken, men då var det blitt kveld og eg hadde gått glipp av nok ein yogatime. Minstemann hadde teke seg ein tur ned på grendahuset, der han driv med diverse musikkrelatert arbeid, og Veslejenta er i bloggande stund ute og går tur saman med ei venninne og hunden hennar.

I dag vart det bestemt at det ikkje skal haldast skriftleg eksamen for vgs i vår. For 10. klassingar er all eksamen avlyst. Ein ventar med å seie noko meir om munnleg eksamen i vgs, men etter mi meining er det tullete å prioritere det, eller gjere det digitalt. Då hadde det vore betre å få avvikle heildagsprøver for avsluttande fag, slik at ikkje standpunktkarakterane vert sett med utgangspunkt i heimearbeid aleine. Er det noko vi lærarar veit, er det at der finst mange flinke mødrer der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar