mandag 30. mars 2020

Tredje koronaveke, dag 1

I dag hadde både Minstemann og eg norsk og engelsk heile dagen, men med ulike opplegg. Mine elevar skulle blant anna jobbe med nokre oppgåver som skulle leverast inn, og eg sat parat til å svare på spørsmål på ulike plattformer. Det vart litt tid til lydbok òg, for noko av arbeidet var rutineprega òg.

Minstemann og eg gjekk oss ein relativt lang tur i retning Bjørkedalen, og då stogga vi ved ei mark der Charlie fekk springe fritt i snøen.

Vel heime att begynte Minstemann med eit nytt prosjekt; denne gongen ommøblerer og vaskar han rommet sitt. Sjølv laga eg middag og rydda litt. I dag vart det taco, noko eg aldri før har laga til to personar. Vi er døgnville og forvirra og veit knapt kva dag det er i veka, men måndagstaco var heilt ok, det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar