mandag 30. mars 2020

Bok 20 2020: "Stormenes tid. Del 6" av Ken Follett

Denne siste delen av den gedigne romanen, som oftast vert delt i to bøker i papirutgåve, er berre på 3 1/2 time, så det er kanskje juks å telje den med, men på Storytel er altså verket delt i seks lydbøker.

Etter mykje drama og melodrama i dei tidlegare bøkene har det no gått nokre år. Det skjer enno dramatiske ting, men kampen mot det vonde vert avslutta og Jack får endeleg vite sanninga om faren sin.

Etter å ha fullført serien er eg no klar for neste serie frå Kingsbridge. Historisk drama er ein favorittsjanger både i bøker og film, men eg rynkar fort på nasen når det blir for mykje melodrama, noko det til dels har blitt i denne serien. Eg får gi neste serie ein sjanse, for no har eg høve til å lese ein del og kan godt ta meg tid til lange seriar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar