tirsdag 12. februar 2008

Life is a Cabaret


No use in sitting alone in your room; come hear the music play.... Ja, vi tok dei på ordet, og stilte på Cabaret musikal laurdag kveld. Vi brukte litt tid på Leicester Square for å få tak i billettar, og plassane våre var ikkje spesielt gode, men det er så kjekt å gå på musikal at ein fort gløymer slike bagatellar. Tidlegare har eg sett "Les Misérables", "Oliver Twist" og "Phantom of the Opera" i London, og blant dei alle er "Les Misérables" favoritten. "Cabaret" er ikkje akkurat favorittmusikken min, men eg har alltid vore oppteken av jødar og nazisme - noko som saman med dekadansen i Berlin er viktige element i tematikken. Eg måtte felle ei tåre då skodespelarane liksom vart gassa i hel - noko som lovar bra med tanke på at eg skal følgje eldstejenta på aktiv fredsreise til hausten. Kontrasten mellom dei første dansescenene og avslutningsscena er utrulege, og vi var einige om at stykket tok seg opp når den politiske vinklinga fekk større fokus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar