torsdag 18. august 2011

Travle dagar og gode filmar


Denne veka har hittil vore travel, og det er ingen grunn til å tru at ikkje morgondagen blir like aktiv. Tre heile planleggingsdagar vart brukte til møteverksemd, refleksjon og planlegging. I dag kom endeleg elevane, og vi tok imot dei etter beste evne. Det vart sjølvsagt ei minnemarkering i høve Utøyatragedien før vi tok til med dei vanlege oppstartsaktivitetane.

I fritida blir det lite søvn og mykje sjokolade. Tysdag kom eg meg på treningssenteret for første gong etter ferien, men elles er det blitt rolege spaserturar ute i frisk luft med lydbok på øyret. Heime i godstolen har eg mellom anna sett to gode filmar: "Kongens tale" og "Gutten med den stripete pysjamasen". Dei er svært ulike, men har begge handling lagt til tida rundt andre verdskrig. Det har òg dei to bøkene eg har lese ferdig, og den boka eg held på med.

Akkurat no håpar eg på ei litt meir energisk helg... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar