mandag 13. august 2012

Fjellfritt innlegg

Både laurdag og søndag har vore fine dagar med sol, og eg har nytta høvet til å lade batteri med hagearbeid, husvask og soling. Nødvendig og herleg, men ingenting å ta bilete av, liksom. Ikkje utan å bli mistenkt for sjølvskryt og ekshibisjonisme, i alle fall.

Facebook, derimot, bugnar av nydelege fjellbilete, og eg er litt misunneleg på dei som fekk nytta denne vakre dagen til å gå til dømes på Felden. Ein kan ikkje vere to stader samstundes, og i dag valde eg slaraffenliv i sola.

Søndag ettermiddag kom ungane att, og eg sette straks i gang med å lage vaflar. Dei hadde vore på setra saman med faren, så dei var ganske svoltne. I kveldinga har vi kosa oss med litt tv og film, og no har dei trekt seg attende til dei nyvaska romma sine med data og play station. Det er siste ranglekveld i denne ferien, og ungane kan sjå attende på ein aktiv og hendingsrik ferie. Eg, derimot, har fått slappa av og kosa meg . Er eg ikkje utkvild no, blir eg det aldri. Spørsmålet er vel heller om eg kjem i vanleg Turbo-tempo att innan neste ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar