torsdag 2. august 2012

Sulvatnet og Sulvassdalen

For tre år sidan blogga eg om ein tur til Sulvassdalen. I ettertid har det vist seg at dette var noko misvisande, sidan vi stansa i enden av Sulvatnet utan å gå ned til setra og dalen. I dag gjekk eg på impuls opp på Heida og vidare innover mot Sulvatnet. Det gjekk ikkje heilt greitt, for eg sleit med å finne stien.

Deretter gjekk eg langs heile Sulvatnet for å finne setra, men enda opp med å gå opp i høgda der eg fekk eit fint oversyn over det eg no trur er Sulvassdalen. Eg såg i alle fall eit raudmåla sel. Dessverre var der så mange hamrar og såpass bratt at eg gav opp prosjektet og gav meg på heimveg.




Stien forsvann på mystisk vis på heimveg òg, det regna og kom uhorvelege mengder knott, og eg enda opp med å ha gått 18 000 skritt i ulendt terreng i løpet av over fire timar.

Bonus: eg fekk høyrt fire lydbok-cd-ar medan eg gjekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar