tirsdag 28. august 2012

Heimeside for heimbygda

I dag har eg vore sjuk, så det var så vidt eg kom meg gjennom jobbdagen og skunda meg heim for å legge meg på sofaen. Etter eit gedigent middagsmåltid somna eg på sofaen, der eg sov i over tre timar og vakna frostig, slapp og med verk i kroppen. Ingen tur i dag, ingen husvask, ikkje ein gong ein god film eller ei bok - ein totalt vekkasta ettermiddag/kveld. Heldigvis er eg sjeldan sjuk, og aldri alvorleg. Bank i bordet.

Eg nyttar høvet til å reklamere for nettstaden til heimbygda mi, der nokre av bileta mine er med. Der er òg filmar med "Lommerosk" og sjølvsagt andre motiv og emne som ikkje har med min familie å gjere. Eit arbeidskrevjande prosjekt som ein berre må ta av seg hatten for at nokon har sett i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar