fredag 5. april 2013

Festleg fredag

Etter jobb i dag skunda eg meg heim for å få i flokken noko middag før Fredag Del 2 begynte. Minstemann skulle i bursdagsselskap, men eg tok meg tid til å gå ein kjapp tur før eg køyrde han dit. Då eg kom heim att, var det halvannan time til eg skulle ut på vegen att, og denne tida brukte eg mest til slappe av og ta meg ein høneblund. Storegut skulle på vårball akkurat når selskapet broren var i var slutt, så det passa godt. Minstemann kom meg i møte saman med jubilanten med spørsmål om overnattingsbesøk, så eg hadde med meg to kjekke karar heim.

Veslejenta har hatt ein roleg ettermiddag og kveld, men ho har òg hjelpt til med husarbeid slik at mora har blitt avlasta. Ho og eg kan kose oss med tv og film til det er på tide å hente Storegut på ball.

Akkurat i det eg seig ned i godstolen og tenkte at eg sanneleg ikkje har mykje til sosialt liv sjølv, tikka det inn ein invitasjon til vinklubb neste helg. Då er det Gamlas tur til å slå ut håret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar