onsdag 31. juli 2013

Bok 49 2013: "Flyt" av Ingelin Røssland

Etter å ha lese "Kunsten å inhalera" og høyrt Røssland då ho var på jobben min og snakka til elevar, var eg sjølvsagt interessert i å lese oppfølgjaren. Lesinga har gått litt sakte, i rykk og napp, sidan eg har lese den høgt til Minstemann, men i kveld vart vi ferdige.

I "Kunsten å inhalera" møtte vi Anette, som gjekk i siste klasse på ungdomsskulen, og som ville begynne å røyke og drikke. I "Flyt" begynner den same Anette på vidaregåande, og ho flyttar på hybel saman med venninna. Ho debuterer seksuelt, prøver narkotika og famlar mykje rundt fordi ho ikkje veit kven ho føler kva for.

Boka kan verke usamanhengande og ustrukturert, men den speglar såleis av korleis det kan vere å vere 16 år. Eg likte den veldig godt, sjølv om eg må seie at eg likte "Kunsten å inhalera" betre. Skrivestilen er humoristisk og direkte, og eg har lyst til å lese fleire bøker av forfattaren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar