onsdag 11. desember 2013

"Mat på fat"

I dag ergrar eg meg over fenomenet "mat på fat". Arrangørane burde forstå at det kan vere nok i seg sjølv å stille på eit arrangement klokka 18.00, om ein ikkje skal bruke den timen ein har heime frå ein kjem heim til ein må fare att til å smørje skiver eller dandere kaker. Festen varer eit par, tre timar, og då er dei fleste godt nøgde og vil heim att, ikkje henge att ein ekstra halvtime for å ete. Kveldsmaten tek vi fint heime!

Viss ein absolutt skal servere noko på skulefestar av den sorten eg omtalar her, er ferdigkjøpte peparkaker eit fullgodt alternativ. Det blir nok sukker i kvardagen, og meir enn nok stress. La meg få mindre å tenkje på og meir tid til å reise heim og få i meg sjølv og avleggjarane eit skikkeleg måltid til kvelds!

Sidan Veslejenta skulle til frisør i dag, vart det til at vi tok oss ein runde og handla inn ingrediensar til risbollar. Det blir mat-på-fat god nok i morgon. Håper vi får tid til å ete noko middagsliknande etter skuletid.
Nyklipt til jul
Dagens maske, inspirert av legane i mellomalderen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar