torsdag 30. november 2017

Andre lesedag

Dagen starta med at eg fann ut eg kunne ligge litt til, då eg høyrde at Minstemann hadde stått opp. Dermed forsov eg meg litt til dagens dont, men ikkje verre enn at eg kom meg i gang med lesinga i anstendig tid. Det gjekk trått i dag, og eg kjenner eg er både sliten og lei. Då eg skulle til på statistikken for n'te gong, måtte eg først ta meg ein luftetur. Det var fem kuldegrader i dag, og nokre stader fann vi sola på turen vår. Den er bleik og forsvinn fort, men den lovar liksom vår likevel.

Det er enno tidleg kveld, men konsentrasjonen er på botnnivå og eg gløymer like fort som eg les. Likevel har eg hatt eit par aha-opplevingar i dag som kan kome godt med i morgon. Det skal uansett bli herleg å bli ferdig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar