lørdag 13. mars 2021

Riddari nummer 2

Laurdag (i dag) festa eg trådar og monterte ferdig genseren til Eldstejenta, og no ligg den til tørk etter å ha blitt vaska etter alle kunstens reglar. Sidan ho ikkje kjem heim til påske, tenkjer eg å sende genseren til henne så ho får den til bursdagen. Ho bli 28 år og får sin første mammastrikka genser, noko vi neppe hadde tenkt skulle skje nokon gong. Det neste prosjektet er genser til Storegut, som har bursdag i midten av april. Med denne farten får han kanskje den til bursdagen sin. Det er mangel på islandsk garn i butikkane, men eg håpar på å finne nok til neste prosjekt òg. 


Fredag kveld kom det smitteutbrot på skulen der eg jobbar, men ikkje blant mine elevar. Minstemann kom derimot i karantene, og som føresett er eg dermed i ventekarantene. Det er godt å ha funne seg ein hobby slik tida er no. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar