onsdag 14. mai 2008

Bok nummer 12: "The Secret Dreamworld of a Shopaholic"


Eg sa at eg skulle finne ei bok som stod i kontrast til "Kafka på stranden", og jammen fann eg den mest trivielle og humoristiske boka eg har lese på lenge. Ingen stor litteratur, for all del, men noko à la "Bridget Jones"; ei ung, singel og urban jente (Rebecca Bloomwood) prøver å skjule for omverda at ho synest jobben er keisam og at shopping og TV-titting er toppen av lukke. Alt botnar i eit dårleg sjølvbilete (på grunn av arbeidarklassebakgrunn?). Paradokset ligg i at ho arbeider som journalist i eit finansmagasin men har overtrekt alt av konti og kredittkort. Akademisk alibi: eg las den på engelsk. Faktisk følte eg meg så fornuftig og velorganisert etter å ha fullført romanen at eg i ekte Rebecca Bloomwood-stil bestilte resten av serien på nettet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar