tirsdag 21. juni 2011

Avslutningsfest for avgangselevane


I kveld hadde vi eit særs vellukka arrangement på skulen, ikkje minst takka vere musikklinjelærarane, som mellom anna hadde øvd inn allsongane og var forsongarar. I tillegg vart det vist ein film, laga av ein elev på medialinja, vi fekk sjå filmklipp frå årets musikal og både ein elev og rektor talte. Etter maten delte vi ut karakterutskrifter til elevane, og då klassen min skulle fram, begynte plutseleg nokon å spele og synge "happy birthday". Slik er det i desse facebooktider - det er ikkje lett å halde slike ting for seg sjølv. Klassen hadde kjøpt ein nydeleg orkidé til meg, og i tillegg forfatta og signert eit fantastisk koseleg kort som eg vurderer å ramme inn og ha hengande ved speilet i gangen, så eg kan sjå meg sjølv i auga og seie "du er dritkul".

Det er vemodig å sende barna sine ut i verda, og dei 29 i klassen min har verkeleg vore barna mine. Tre av dei var ikkje til stades i kveld, men dei 26 hine fekk eg klemme på. Eg fekk ikkje fram så mykje vetigt, må eg innrømme, så velvalde ord på vegen fekk dei andre stader ifrå. Dette var klassa som kledde meg ut som drikkekartong, toast-tre og russekortmumie, som fekk meg til topps på Saudehornet og som gav meg mange andre gleder og frustrasjonar. Dei blir i hjartet mitt for alltid.


Fleire bilete frå skulen si heimeside finn du her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar