torsdag 16. juni 2011

Siste innspurt før ferien

Eksamen er stress, press, nervar i heilspenn, vonbrot og glede. Og elevane har det ikkje så greitt dei heller.

Onsdag gjekk med til sensur. 7 elevar skulle i elden og snakke om litteraturhistorie, språkhistorie, utviklingslinjer og nye utfordringar. Samarbeidet med eksaminator gjekk svært bra, og vi var einige om resultatet. I dag var rolla mi bytta om frå sensor til eksaminator, og det var "mine barn" som skulle i elden. Også i dag gjekk samarbeidet med sensoren greitt, og resultatet samla sett var bra i høve til standpunktkarakterane. Nokre gjekk truleg skuffa heim, men eg veit i alle fall tre som var hoppande glade etterpå - med god grunn.

Og eg? Letta og passeleg nøgd kom eg heim og la meg i solstolen. Der flata eg totalt ut i eit par timar med ei lydbok på øyret, totalt tappa for krefter og tiltakslyst. Kjenner eg meg sjølv rett, går det over. Kanskje skal eg gå meg ein kveldstur no når sola går ned?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar