fredag 11. mai 2012

Om fredagskos og arbeidsfordeling

I dag hadde eg ein del ærend etter jobb, og så for Eldstejenta og eg på café for å ete middag. Eg orka nemleg ikkje tanken på å lage noko som helst. Då vi kom heim, laga eg botn og fyll til ei ostekake. Medan den stivna, gjekk jentene og eg tur i  Mjeltvika, delvis i regn og vind. Vel heime la jentene seg på kvar sin sofa og såg tåpelege ting på tv medan eg strauk bunadskjorter. Deretter måtte eg forsyne dei med diverse snacks og fyre i omnen (EG fraus ikkje!) før eg pynta og gjorde klar kaka. Ikkje det at det var ein så grusom jobb, men det skulle gjerast.

Etter vel endt arbeid kunne eg endeleg sette meg føre og sjå litt tv og slappe av eg òg. Vi gler oss til morgondagen, sjølv om det er eit styr å kome seg av garde.

Veslejenta fortalde om kor mykje arbeid ho hadde gjort heime hos faren. Ho hadde klipt plen, rydda ut av oppvaskmaskina, varma pizza til middag og rydda stova, blant anna. Litt snurt spurte eg om kvifor ho er så flink hos faren, men aldri tek si hand i arbeid heime hos oss, og då kom det: "fordi du allereide he gjort det sjøl". Det varma trass alt litt med ein slik attest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar