onsdag 14. november 2012

Fri-onsdag i førjulstida

Dagane går fort for tida, og det er mykje skulearbeid både for min eigen del og ungane. Eg har brukt dei tre siste kveldane til å vere konsulent for ein som skriv stil, ei som les til eksamen og ei som gjer lekser, og på jobb har eg student i tillegg til min vanlege hektiske skulekvardag. Det går mot heildagsprøveperioden, og prøvene skal både lagast og kvalitetssikrast.

I dag fekk eg unna skulearbeidet på føremiddagen, og så ville eg ha med ungane ut på tur. Dei ville heller leike i hagen, så då vart det til at eg raka litt lauv, skar ned nokre busker og vaska bilen.

På menyen stod pannekaker med bacon og blåbær, og det tek si tid å lage til ein stor flokk. Før brukte eg å setje i gang to steikjepanner, og den skikken vurderer eg å starte opp att.

No i ettermiddag/kveld skal vi på kino. Vi har som tradisjon å fare heile familien på kino og sjå ein julefilm, og i år blir det den nye innspelinga av "Reisen til julestjernen".

Det er forresten bursdagen til pappa/morfar i dag, og vi gratulerer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar