søndag 9. august 2015

Kveldstur i Brundalen

Turen i dag gjekk frå "Sinsenkrysset" i den skogsvegen som er nærast Bjørnaset, over Geildalen til Lisjedalen, stien opp til Brundalen, rundt vatnet og ned skogsvegen. Dette var den runden eg ofte gjekk i den tida eg hadde to store hundar og ein vond arm, og det vart til saman litt over 8000 skritt (for å antyde lengd). I Geildalen var det svært attgrodd sidan eg sist gjekk der, så der er mykje mat for beitande hjortar. Eg har ikkje vore i Brundalen før denne sesongen - det seier noko om temperaturane som har vore. Vanlegvis blir det nokre badeturar på setra, men i år har det mildt sagt ikkje freista. Elles gledde eg meg over å finne nokre modne blåbær, men det var mange sure. Det har truleg blitt for lite sol og varme på bæra òg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar