onsdag 9. desember 2015

9. desember: retting, regn og rydding

I dag var det fri-onsdag, men eg vakna tidleg og sette meg til med ein bunke som eg spretta i går. Det er eigentleg to bunkar, men av same oppgåvesett, så eg rettar dei under eitt. Det er i alt 54 elevsvar, og det tek si tid når mange av dei skriv dobbelt så langt som på ein norsktentamen.

Då Minstemann vakna, hadde eg allereie fått unna eit par timars arbeid. Han hadde sove godt og lenge i den "nye" senga si, og eg var klar til å gå ut på tur rett etter at han hadde fått i seg frukost. Vi gjekk til Mjeltvika, som vanleg, og det var grått og ein del regn. Frisk luft gjer godt uansett.

Vel heime vart det meir retting for min del, medan han mora seg med lekser, tromming og rydding av rom. I kveldinga har vi fått laga til den nye senga på gjesterommet/kontoret, så no skal alle ligge godt i jula.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar