mandag 7. desember 2015

Bok 101 2015: "Den lille kafeen i Kabul" av Deborah Rodriguez

Boka fortel historiene om fem kvinner som møtest i Kabul. Dei er ulike både i alder, nasjonalitet og bakgrunn elles, men historiene deira flettar seg saman.

Vanlegvis plar eg like bøker frå andre kulturar, men denne vart for klisjéprega etter min smak. For det første sleit eg med å halde dei fem frå kvarandre, og tenkjer at tre kvinnelagnader hadde vore meir enn nok. Alternativet ville ha vore å lage tydelegare karakterar som ein faktisk festa seg ved. Vidare syntest eg handlinga var lite original, og berre tidvis ispedd "fakta om Afghanistan" Aller minst likte eg slutten, som kuliminerer i ein einaste stor klisjé. 

2 kommentarer:

  1. Hei :) Ikke alle bøker kan være like gode, men jeg er så rar av meg, at jeg kjenner en trang til å lese denne boken selv, for å se om jeg syns den er like klisjéaktig :) Kanskje du kan lese hva jeg synes i min blogg en gang om ikke lenge? :)

    SvarSlett