lørdag 30. januar 2016

Ekstreme Tor

Fredag sende vi elevane heim etter lunsj, og mine eigne born vart sende heim frå skulen på Folkestad. Årsaka var ekstremvêret som var varsla. Eg hadde ingen timar etter lunsj, men hadde planlagt å rette ferdig ein bunke før eg gjekk heim. Det klarte eg nesten, men etter kvart vart skulen tømd også for lærarar, og eg skunda meg å handle inn mat før eg kom meg heim att. Der retta eg ferdig og las ein del pensum medan vi enno hadde straum, i tillegg til at eg kokte pasta til pastasalat. Då straumen gjekk i 19-tida, hadde vi både stearinlys og ved klart. Det einaste som var trasig, var at Storegut ikkje kom seg heim frå jobb og måtte bli att i tettbygde strok.

Då vi vakna laurdag morgon, var straumen attende. Ingenting dramatisk hadde skjedd med hus eller hage, så vi kom frå det med minimale problem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar