onsdag 13. januar 2016

Frisk luft på fri-onsdag

Etter å ha vore halvsjuk i to veker er forma ikkje særleg god, men i dag hadde eg bestemt meg for å gå tur. I 1 1/2 veke har eg stort sett halde meg inne, kreka meg av garde på jobb men heller ikkje særleg meir. No er det mildare ute, og dei fæle hostekulene som følgje av temperaturskilnader uteblei.

Minstemann og eg rusla til Mjeltvika, medan vi snakka om smått og stort som låg oss på hjartet. Det vil i praksis seie at samtaletemaet for det meste var "trommer og trommeutstyr", og at eg lærte mykje om både utsjånad, utforming og effektar. 

Vel heime laga eg lapskaus av julerestar (i forgårs hadde vi brennsnut frå Ørsta laga etter same prinsipp), og så har vi studert, øvd på trommer og slappa av litt. Veslejenta er på fotballtrening i bloggande stund.

Dagens vesle humorhistorie frå heimen:
Gamla sette inn sitt eige fat, bestikk og glas i oppvaskmaskina før ho i ein pedagogisk tone sa:
"No kan dåkke herme etter meg!"

Dagens barn: "Ej vil heller herme etter når du sitte i stolen, drikke øl og sjekka facebook..."

Der fekk eg den, liksom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar