fredag 22. juli 2016

22. juli-tradisjon: plante roser i hagen

I dag var det fem år sidan bombinga i Oslo og massakren på Utøya. Eg feller framleis tårer med tanke på dei tapte liva den dagen.

Mi personlege markering av dagen skal vere å plante roser i hagen, det har eg bestemt meg for. I dag tok eg derfor turen til tettbygde strok, og eg nytta òg høvet til å stikke innom foreldra mine.

Vel heime planta eg rosene, og etterpå heldt eg fram med å luke og styre i pøsande regn. Eg er glad i å arbeide, som eg så slagferdig sa til foreldra mine før i dag, og eg synest det er god terapi og meditasjon å styre med slikt som syner godt att etterpå.

Rosene eg kjøpte i dag var av typen "bunndekkende", og dei fekk bu i den store skråninga vi delvis laga til i fjor.

Eg kjøpte ei av desse, som ikkje er fylte. Rosaraud farge.

Eg kjøpte to av desse. Der var roser på dei, og dei er raude (biletet lyg altså)

1 kommentar: