søndag 13. desember 2020

3. søndag i advent (og første søndag i karantene)

Dagen vart noko annleis enn forventa. Vel, rettinga hadde vore den same uansett, men i dag måtte eg i tillegg til teststasjonen for å teste meg for Covid 19 for andre gong i haust. Den store skilnaden denne


gongen, er at eg uansett må vere i karantene til neste søndag. Eg såg fleire kjende i testkøen, men det hjelper lite når ein er i karantene for kvarandre òg.

Eg køyrde Veslejenta til faren, der ho skulle vente til ho skulle på jobb litt seinare. No får eg ikkje vere saman med folk før neste søndag, og det blir noko stusseleg. Men eg håpar eg slepp unna med å ha det stusseleg og ikkje blir sjuk. Eg prøver å tenkje positivt på alt eg no får tid til, og førsteprioritet skal rettebunkane ha. Målet er å sleppe retting når eg endeleg slepp ut av karantenen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar