tirsdag 29. desember 2020

Femte juledag: reise


I dag slappa vi av heime på føremiddagen. Nokre pakka sakene sine, nokre rydda og nokre gjorde seg klare på anna vis. Om ettermiddagen køyrde vi Minstemann til Haddal, deretter handla vi andre litt og for til restauranten My Kitchen i Volda. Vi hadde vore innom og bestilt sushi før vi køyrde til Haddal, så det vart ikkje så lang ventetid. Maten smakte aldeles fantastisk, og sushi var verkeleg nydeleg som avveksling til annan julemat - det vil seie; her i huset har vi ete mykje fisk siste dagane, men det blir det mindre av framover. 

Etter kvart var det tid for å køyre Eldstejenta til flyplassen, og så køyrde vi Veslejenta til buss-stasjonen. Storegut og eg for deretter heim, og no har han reist til ein kompis for å sjå fotballkamp. Det vert derfor ein stille kveld vidare for meg, og eg kosar meg med ei spennande bok medan eg ventar på melding frå Eldstejenta om at ho har kome trygt fram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar