fredag 25. desember 2020

Julaftan 2020

Dette vart vel den rolegaste julaftan eg har hatt hittil, men julefreden seinka seg verkeleg, og det var fantastisk å få ein fridag heilt til eigen disposisjon. 


Og kva gjer Gamla med ein dag til eigen disposisjon? Lata meg, gjekk tur, åt god mat og hadde pakkeopning saman med Charlie Hund. Det vart mykje lesing, og så såg eg eit par filmar eg lenge har hatt lyst til å sjå, men som ingen andre har samtykka i. Ein skulle tru eg hadde fått nok av eige selskap, men under karantenen jobba eg knallhardt med retting og heimeskule. No kan eg verkeleg nyte livet.


Det vart nokre pakkar òg, og det var gåver eg vart glad for alt saman. Då var det verre med Charlie Hund, som fekk nok eit klesplagg han ikkje trivst med å gå i (denne gongen med bjeller på). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar