onsdag 23. desember 2020

Førjulskos

Måndag køyrde eg Veslejenta på jobb, medan vi andre reiste vidare til Mormora på middagsbesøk. Jentene hadde besøkt bestemora så fort Eldstejenta hadde testa negativt i førre veke, men det var no kjekt å kunne kome fleire. Eg syntest det var fint å vere ute av karantene, og eg har vel sjeldan vore så smittesikker. Ungane hr alltid vore nær knytte til besteforeldra, og no er det berre Mormora att. Det er vemodig, men sjølvsagt gledeleg at vi har henne, nokolunde frisk og oppegåande (når ho ikkje dett om på kjøkengolvet og skræmer oss).


Tysdag var Veslejenta på jobb att, men vi andre gjekk over ei mil på tur frå Tua og inn til enden av vegen ved Movatnet. Etterpå reiste vi til Eid for å bunkre inn mat til juledagane. Det er vanskeleg å vite kva ein har lyst å ete til middag i romjula, men eg legg no opp til eit par kjøtfrie alternativ.



I dag, onsdag, er det vesle julaftan. Vi (= alle unnateke Veslejenta) gjekk ein tur innover bygda i regnvèret, og så vart det noko innpakking av gåver og liknande før ungane reiste til faren. Dei kjem att om eit par dagar, heldigvis. Det er uendeleg stor stas å ha dei her.

Eg vil ønskje alle lesarar ei retteleg god jul, utan smitte og karantene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar