torsdag 31. desember 2020

Bok 104 2020: "Ingen flere tårer" av Joy Fielding


Etter å ha lytta meg gjennom klassisk litteratur ein periode, oppdaga eg no ein for meg ny krimforfattar på Storytel. Boka låg under sjangeren "psykologisk thriller", som må seiast å vere ein av favorittsjangrane mine.

Bonnie er gift og har ei lita jente. Ein dag ringer den alkoholiserte ex-kona til mannen og seier at Bonnie og dottera er i fare, og at Bonnie må kome og snakke med henne. Då Bonnie kjem fram, er ex-kona død, og Bonnie blir mistenkt for mordet. Etter kvart utviklar historia seg til å omhandle oppveksten og familien hennar, borna til ex-mannen og venene deira, kollegaer og andre familiemedlemer og kjende. Bonnie begynner å bli sjuk, og vi anar ugler i mosen.

Boka var veldig spennande til tider, spesielt då ein slange er laus. Eg frydar meg over å ha funne ein forfattar som har skrive mange krimbøker, og eg håpar fleire er like gode som denne. I bloggande stund har eg allereie begynt på ei ny.

Sidan dette vart bok nummer 104, og den siste eg leser ferdig i 2020, kan eg konstatere at eg er oppe i eit gjennomsnitt på to bøker i veka. Dette året har eg kosa meg ekstra mykje med å lese skjønnlitteratur, sidan eg ikkje har studert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar